Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Marketing

Marketing (21)

19 mei 2020

Cybercriminelen grijpen hun kans nu iedereen thuiswerkt

Nu er massaal wordt thuis gewerkt, kunnen internetcriminelen eenvoudiger bij organisaties inbreken. Via thuisnetwerken is het makkelijker binnendringen dan wanneer er gewoon op kantoor wordt gewerkt. Meer alertheid is geboden.
20 keer
14 mei 2020

Meeste Nederlanders zullen oude koopgedrag na pandemie niet hervatten (onderzoek Nielsen)

Nielsen, het bedrijf voor meting en data-analyse (wereldwijd), heeft in maart van 2020 consumenten in 30 Europese landen ondervraagd om te begrijpen hoe de consument de dagelijkse boodschappen en aankopen voor huishoudelijke producten doet en wat de sentimenten zijn in het kader van de corona (COVID-19) uitbraak.Het blijkt in Nederland…
16 keer
10 feb 2020

Campagne updaten van slimme apparaten.

Met de slagan 'Even je updates checken, voordat ze je hacken' wil het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat aandacht vestigen voor de noodzaak voor het updaten van slimmem apparaten.DOT (D&B, Open Now en TBWA\Neboko), lanceren een nieuwe campagne voor het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Acht op de…
154 keer
11 juni 2019

Amazon; sterkste merk van 2019

Amazon is inmiddels 's werelds meest waardevolle merk en blijft maar groeien. Dat blijkt uit de BrandZ™ Top 100, de ranglijst van sterkste merken wereldwijd. Sinds 2006 voerde elk jaar een technologiebedrijf de ranglijst aan. Was het Micorsoft in 2006, nu in 2019 dus Amazon die overigens daarmee Google van…
387 keer
25 juni 2019

Waarom veranderden deze 11 bekende bedrijven hun logo?

Er is niets zo nauw verbonden met een merk als het bedrijfslogo.Veel bedrijven herzien naar verloop van tijd het logo en besluiten wel eens om (kleine) aanpassingen of updates door te voeren. Daar kunnen diverse redenen voor zijn. Vaak is een logo verouderd en kiest men voor een nieuwe uitstraling,…
698 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social