Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Marketing

Marketing (18)

11 juni 2019

Amazon; sterkste merk van 2019

Amazon is inmiddels 's werelds meest waardevolle merk en blijft maar groeien. Dat blijkt uit de BrandZ™ Top 100, de ranglijst van sterkste merken wereldwijd. Sinds 2006 voerde elk jaar een technologiebedrijf de ranglijst aan. Was het Micorsoft in 2006, nu in 2019 dus Amazon die overigens daarmee Google van…
107 keer
25 juni 2019

Waarom veranderden deze 11 bekende bedrijven hun logo?

Er is niets zo nauw verbonden met een merk als het bedrijfslogo.Veel bedrijven herzien naar verloop van tijd het logo en besluiten wel eens om (kleine) aanpassingen of updates door te voeren. Daar kunnen diverse redenen voor zijn. Vaak is een logo verouderd en kiest men voor een nieuwe uitstraling,…
96 keer
6 mrt 2019

’s Werelds beroemdste logo’s met een verborgen betekenis

De meest bekende logo’s heb je waarschijnlijk al honderden keren gezien, maar heb je ooit wel eens stil gestaan bij de verborgen boodschap?Bij veel logo’s is deze niet direct zichtbaar.Pas wanneer je zo’n logo van dichtbij bekijkt, dan krijg je de verborgen boodschap te zien. Maar over sommige logo's is…
251 keer
21 jan 2019

KPN stopt met de merken XS4ALL en Telfort

Lange historie XS4all en Telfort Xs4all, opgericht in 1993, is een van de eerste internetaanbieders van Nederland is voortgekomen uit een aantal idealisten en techneuten (hackersgroepering). Een eigenzinnig bedrijf die techniek en service hoog in het vaandel heeft. De historie van Telfort is ook lang, dat merk stamt uit 1996. KPN heeft…
240 keer
28 sept 2018

Het NS logo 50 jaar. Het logo dat iedereen (her)kent, maar dat niemand na kan tekenen

Voordat je verder leest.Pak een pen een papier en probeer het logo te tekenen…Een op zich eenvoudig lijntekening, maar o zo briljant! Al gedaan? Moeilijk hè. Als je het hele artikel leest staan onderaan de schetsen van toen en het logo zelf.Maar niet direct gaan spieken en naar onderen scrollen.…
845 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social