Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

22 juni 2015

Jonge gezinnen grootste online shoppers

 
Gelezen: 2197 keer
Jonge gezinnen bestellen bijna twee keer zo vaak op het internet als andere Nederlanders, ze zijn verantwoordelijk voor zo’n 20 procent van de online omzet.
 
 
Dat is een flink percentage, zeker omdat zij nog geen 8 procent van de Nederlandse bevolking uitmaken (Experian Marketing Services).
 
Niels Vink, Consumer Insight Specialist bij Experian, spreekt bij deze groep ook wel over ‘Kind en Carrière’, aangezien daar hun voornaamste focus ligt. ‘Jonge gezinnen zijn enorm online georiënteerd. Het gemiddelde aankoopbedrag van deze groep is met 116 euro redelijk laag, maar doordat zij zo frequent online bestellen blijft hun totale omzet met kop en schouders boven de rest uitsteken.’
 
‘Het internet is nog steeds het domein van jonge consumenten’, zegt Vink. Volgens de resultaten van dit onderzoek staan 70 procent van de internetaankopen op naam van consumenten onder de 45 jaar.
 
Bron: Fonk

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social