Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

10 mrt 2017

E-mail vaker geopend op mobiel dan op desktop

Ondanks de verschuiving naar mobiel is nog niet iedere organisatie mobile responsive.

Volgens de E-Mail Benchmark 2017, het grootste periodieke e-mail onderzoek in Nederland, laat de E-mail Benchmark een paar opvallende uitkomsten zien.

1279 keer
6 jan 2017

Google Chrome geeft aan of verbinding veilig of niet veilig is met nieuwe update

In de nieuwe update van de Chrome browser is links in de adresbalk een icoon toegevoegd die de website bezoeker aangeeft of er sprake is van een beveiligde verbinding. Zo ja, dan verschijnt er het groene slotje met de tekst ‘Veilig’. Zo niet dan wordt dit ter info aangegeven met een uitroepteken.

Maat Google gaat hierin verder
In de een volgende Chrome update (56) wordt aangegeven of een pagina ‘veilig’ of ‘niet veilig’ is.
Indien niet veilig verschijnt er een ook rode driehoek.

Gegevens veilig versturen
Je wilt natuurlijk dat je wachtwoorden, bankgegevens, creditcard of persoonlijke gegevens ingeeft veilig worden verstuurd.
Overigens is dat voor de website eigenaar bij wet verplicht.

Hoe krijg je een beveiligde website?

1619 keer
17 nov 2016

Wil jij nog reclamefolders?

Dan moet je een Ja/Ja-sticker aanvragen

34 kilo reclamefolders
Nederland telt nu 11,1 miljoen folderlezers. Per jaar wordt er in Nederland omgerekend 34 kilo papier per huishouden in de brievenbus gepropt.

Heb je geen sticker? Dan krijg je geen folder!
De Ja/Ja sticker moet je aanvragen. Wie in Amsterdam geen sticker op de brievenbus heeft krijgt met ingang van 2017 geen reclamefolders. Er zijn meer gemeentes die overwegen deze maatregel in te voeren. Toch blijkt vooralsnog dat iets meer dan de helft van de Amsterdammers wel reclamefolders te willen blijven ontvangen.

1715 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social