Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

7 okt 2016

1 op 6 Nederlanders koopt volgend jaar bij online supermarkt

Omzet van het online supermarktkanaal groeit in 2017 met ruim 30%.
Het merendeel van de boodschappen doen consumenten nog steeds in de fysieke supermarkt. Dit zal in de nabije toekomst nog steeds het geval zijn. De grootste omzetgroei zit in het online supermarktkanaal. Naar verwachting stijgt in 2017 de omzet van online supermarkten met ruim 30%.
(Bron: Smart Food Monitor)

1690 keer
15 sept 2016

Google straft websites met een opdringerige pop-up

Sites die gebruikmaken van pop-ups en tussenschermen komen binnenkort lager in de Google zoekresultaten te staan.

Vanaf januari 2017, bij een nieuwe Google update, worden dergelijke websites gestraft door een lage positie in de zoekresultaten.

Het gaat hierbij om pop-ups die de website slechter zichtbaar maken en pas na enkele ogenblikken verdwijnen of pas als je op het kruisje klikt. Ook advertenties die weg geklikt moeten worden behoren hiertoe.

Voorbeelden slechte pop-ups:

  • Een pop-up die de content grotendeels bedekt
  • Een pop-up die de content geheel overdekt en je eerst moet wegklikken
  • Een lay-out waarbij de content onder de ‘vouw’ zit. Je moet dan eerst scrollen om de content te zien
2441 keer
23 apr 2016

SSL. Het belang van een beveiligde website

Wat is een SSL of HTTPS verbinding?
Het is een gecodeerde beveiligde verbinding tussen de webserver en de website bezoeker.
Kwaadwillende kunnen niet ‘meeluisteren’ en de website bezoeker weet dat de gegevens op de juiste plaats terecht komen.

Een SSL beveiligde website is tweeledig:
- Het garandeert de echtheid van de website bij de bezoeker. Bij het bezoek van de website valideert de browser van de bezoeker het SSL certificaat. Is deze correct dan krijgt de bezoeker het groene slotje te zien.
- De gegevens tussen de website bezoeker en de website worden gecodeerd uitgewisseld. Hierdoor zijn deze onderweg niet leesbaar. ‘Afluisteren’ is dus onmogelijk.

2012 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social