Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

25 nov 2015

"Bedenk goed wat je met je laatste ROLO doet"

De 'Olifant' reclamespot van Rolo (Nestlé) uit 1996 wint Gouden Loeki Aller Tijden.

Na de 12 commercials die een vakjury had samengesteld uit circa 150.000 commercials was het de beurt aan het Nederlandse publiek. In deze stemronde koos Nederland de meest populaire en memorabele televisiecommercial uit 50 jaar STER reclame.

3750 keer
27 okt 2015

Addressable TV! Wat is dat nu weer?

Addressable tv is gerichter (getarget) adverteren via de televisie.
Dit wordt gerealiseerd door een specifieke advertentie te sturen naar een specifieke doelgroep.

2529 keer
26 okt 2015

Vertrouwen in traditionele reclame nog steeds groot

De meest geloofwaardige vorm van reclame (77%) is rechtstreek afkomstig van mensen die we kennen en vertrouwen. Het vertrouwen in traditionele offline reclamevormen blijft volgens het onderzoek onveranderd groot.

Het reclamelandschap ontwikkelt zich in rap tempo, doordat sociale media en technologische vooruitgang nieuwe manieren creëren om in contact te komen met consumenten.

2854 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social