Vertrouwen in traditionele reclame nog steeds groot
GrafiekDe meest geloofwaardige vorm van reclame (77%) is rechtstreek afkomstig van mensen die we kennen en vertrouwen. Het vertrouwen in traditionele offline reclamevormen blijft volgens het onderzoek onveranderd groot.
Het reclamelandschap ontwikkelt zich in rap tempo, doordat sociale media en technologische vooruitgang nieuwe manieren creëren om in contact te komen met consumenten.
Verwerk jij persoonsgegevens op jouw website, bijvoorbeeld via een contactformulier? Dan heb je meldplicht bij inbreuk
GrafiekMeldplicht datalekken en uitbreiding boetebevoegdheid per 1 januari 2016 van kracht.
Treft dit jou?
Per 1 januari 2016 ben je verplicht om inbreuken op de beveiliging te melden (Ministerie van Veiligheid en Justitie).
Adblockers; einde van online advertising?
Erik SiebelinkDat werd vroeger gezegd van de televisie, die zou de radio doen verdwijnen. De nee-nee sticker zou het einde betekenen van de huis-aan-huis folder. Zo zijn er meer voorbeelden. Adblocker het einde van online advertising?
Er is momenteel veel over te doen.