Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

28 jan 2019

De chatbot; in 2020 wordt 85% van het klantcontact afgevangen met technologie

Althans volgens de voorspelling van Gartner lukt het organisaties in 2020 om 85% van het klantcontact af te vangen met technologie.

Dus er is werk aan de winkel! Welke trends kunnen we in 2019 verwachten op het gebied van chatbots en artificial intelligence (AI)?

Chatbots worden vaker en breder toegepast
De toepassing van bots wordt in 2019 veel breder. Slimme technologie zorgt ervoor dat een chatbot steeds meer kan en daardoor beter herkent wat de vraag en intentie van de klant is. Daarnaast wordt de adoptie van chatbots hoger.

Maar de Chatbots zijn nog niet erg populair
Een meerderheid heeft liever een 'echt' mens volgens onderzoek van HubSpot.
Een gebrek aan persoonlijke contact, ergenis omdat de chatbot de nuances in het gesprek niet begrijpt en een gebrek aan vertrouwen over de manier waarop hun gegevens via het chatbotkanaal behandeld worden.
Maar ongeveer de helft van de consumenten, maakt het ook weer niet zo heel veel uit, indien de vraag maar goed wordt beantwoord. Met name jongeren tot 30 jaar noemden tijdwinst als positief.
Er is dus draagvlak. Maar veel hangt af van de 'taalvaardigehid' en de kwaliteit van de antwoorden.

24 keer
21 jan 2019

KPN stopt met de merken XS4ALL en Telfort

Lange historie XS4all en Telfort

Xs4all, opgericht in 1993, is een van de eerste internetaanbieders van Nederland is voortgekomen uit een aantal idealisten en techneuten (hackersgroepering). Een eigenzinnig bedrijf die techniek en service hoog in het vaandel heeft. De historie van Telfort is ook lang, dat merk stamt uit 1996. KPN heeft XS4ALL in 1998, dus ruim 20 jaar geleden al opgekocht.


Alles in een merk
KPN wil de komende jaren de merken XS4ALL, Telfort en Yes Telecom, die als aparte merken werden neergezet, laten opgaan in hun eigen merk KPN. Afdelingen worden samengevoegd, wat zal leiden tot boventallige medewerkers.
Op termijn staat er dus het KPN logo op de rekening. KPN stelt dat “de goede eigenschappen van de merken” worden opgenomen binnen KPN.

48 keer
10 okt 2018

Google+ houdt op te bestaan

Het sociale netwerk Google+, in 2011 opgezet als concurrent voor facebook, trekt de stekker er uit voor consumenten.
De dienst is min of meer geflopt. Maar weinig Nederlanders maken er gebruik van. Net als daarvoor haar diensten als Wave, Orkut en Buzz. Kende jij ze?

252 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social