Telefoon: 0593 850202     Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

6 juli 2020

Lacoste wint van EAU CROCO

Pacogi doet een aanvraag voor het woordmerk 'EAU CROCO' voor parfum, juwelen en kleding. Lacoste tekent bezwaar aan.
Het gerechtshof in Den Haag heeft de aanvraag voor het woordmerk EAU CROCO afgewezen.

Lacoste verkoopt kleding, schoeisel, parfum en brillen over de hele wereld. Het merk gebruikt een groene krokodil als logo. Het bedrijf heeft naast de naam, ook de gestileerde krokodil als merk vastgelegd.

Het Hof oordeelde dat omdat het Lacoste-krokodillenlogo en de woorden EAU CROCO beide verwijzen naar het concept van een krokodil, dit op zichzelf een reëel gevaar inhoudt dat het publiek in verwarring kan worden gebracht over de oorsprong van de goederen die onder dit teken in de handel worden gebracht.

157 keer
19 mei 2020

Cybercriminelen grijpen hun kans nu iedereen thuiswerkt

Nu er massaal wordt thuis gewerkt, kunnen internetcriminelen eenvoudiger bij organisaties inbreken. Via thuisnetwerken is het makkelijker binnendringen dan wanneer er gewoon op kantoor wordt gewerkt. Meer alertheid is geboden.

162 keer
14 mei 2020

Meeste Nederlanders zullen oude koopgedrag na pandemie niet hervatten (onderzoek Nielsen)

Nielsen, het bedrijf voor meting en data-analyse (wereldwijd), heeft in maart van 2020 consumenten in 30 Europese landen ondervraagd om te begrijpen hoe de consument de dagelijkse boodschappen en aankopen voor huishoudelijke producten doet en wat de sentimenten zijn in het kader van de corona (COVID-19) uitbraak.
Het blijkt in Nederland dat minder dan de helft van de consumenten zegt dat ze na de pandemie hun oude koopgedrag zullen hervatten.
Tevens blijkt dat, de gevoelens van consumenten ten aanzien van de uitbraak van het coronavirus, 26% van de consumenten in Nederland van mening is dat de gevolgen van COVID-19 op de lange termijn zullen blijven bestaan.

137 keer

No-nonsense bedrijfsfilosofie

Grafiek Creatieve Communicatie kijkt altijd verder en breder. Denkt mee en is proactief. Komt met gevraagde en ongevraagde adviezen. Maar altijd met de instelling om het beter te doen en uniek te zijn met een creatieve invulling.
Grafiek is een betrokken en uitermate flexibel bureau dat snel acteert en altijd denkt in oplossingen. Door een lage overhead kunnen we dat uitvoeren tegen hele gunstige en correcte tarieven.

Grafiek, het marketing- reclamebureau met een creatieve geest op een meedenkend niveau.
Creativiteit onderscheidt!

Social